Den här webbplatsen använder cookies (kakor). Välj vilka kakor du vill godkänna.
Jag godkänner alla kakor på webbplatsen.
Jag godkänner nödvändiga kakor.
Jag godkänner kakor för hantering av statistik.
Här hittar du manualer, lathundar och annan information som rör e-tjänsterna på 1177.se.
Våra e- tjänster ska vara enkla, begripliga och användarvänliga. Samtliga vårdenheter inom Region Kalmar län samt vårdenheter inom hälsoval ska erbjuda sina patienter kontakt via 1177 e-tjänster.
I basutbudet ingår ett antal e-tjänster som gör att invånare och vårdgivare kan kommunicera med varandra via 1177.se. Basutbudet består av e-tjänster som varje vårdenhet minst ska erbjuda till invånarna via 1177.se.
Här hittar du information om personalverktyget för 1177 e-tjänster.
Här hittar du information om omvänt ärendeflöde.
Här hittar du information om 1177 tidbokning.
Här hittar du information om tjänsten Formulärhantering.
Med e-tjänsten Stöd och behandling på 1177.se erbjuder vi våra invånare stöd och behandling via nätet. Vårdgivare inom regionen kan interagera, kommunicera och dela information digitalt med invånaren.
Här samlas de dokument som gäller kring e-tjänsten Journalen, bland annat det nya ramverk som vi skrivit under att följa, en beskrivning av vad invånaren ser i e-tjänsten samt rutin för försegling och upplåsning.
Här hittar du information om Hitta vård och kontaktkort.
Här hittar du som vårdgivare samlad information om införandet av 1177 direkt - en ny digital tjänst för symtombedömning, hänvisning och chatt som har införts på alla våra hälsocentraler i Kalmar län.